Svar på frågor

Hanin:

Har några frågor! 
1. Vad hände med Connie? vi bråka för mycket och mina känslor försvann mer och mer
2. Vem är Martin? min nya
3. När träffade du Martin? några veckor sen för första gången, men vi träffades senast igår :)
4. Saknar du inte Connie? inte ens lite :)
5. Hur kom du över Connie så fort? jag kände ingenting för han dom sista 3 månaderna så det var lätt att bara släppa taget om honom så fort
6. Hur länge var du och Connie tsm? nästan 9 månader tror jag
7. Är du lycklig? mer än vad jag nånsin har varit
8. Hur mår du? jättebra :)
9. Snackar du fortfarande med Connie? nej
10. Har du ask? yes, ask.fm/jjillnilsson

Börja blogga mer! <3 jag kan börja blogga mer när jag faktiskt har något att skriva om ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0