Karu Kari

Vaknade 12 idag, martin tog tåget hem halv 2 inatt så följde han en liten bit för sen orkade jag inte för ville hem och sova haha. Men sen drog jag hem och somnade direkt. Sitter vid datorn nu och lyssnar på en gammal låt som va längesen jag lyssnade pååååå, sober - karu kari..men iallafall, jag har ingenting mer att skriva. Eller jo haha, på fredag ska jag göra naaaaaaglar maaaaaaaaaannen! Fast får martin veta det tvingar han mig att klia hans rygg hela tiden :( men jaaaaa, vi hörs väl när jag faktiskt har något intressant att skriva hah 

Kommentarer
Postat av: Hanin

Har några frågor!
1. Vad hände med Connie?
2. Vem är Martin?
3. När träffade du Martin?
4. Saknar du inte Connie?
5. Hur kom du över Connie så fort?
6. Hur länge var du och Connie tsm?
7. Är du lycklig?
8. Hur mår du?
9. Snackar du fortfarande med Connie?
10. Har du ask?

Börja blogga mer! <3

2013-10-15 @ 12:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0