You got to be strong cause i don't wanna lose you now

Jag är jill. Jag vet att jag är bra på mitt sätt. Ni kanske inte tycker det, kanske sitter ni och läser min blogg och känner hur hatet reser sig inom er. Eller så kanske ni kan ta hjälp utav mina ord, utav mina texter. Jag vet inte. Det spelar egentligen ingen roll vad ni tycker om mig. Så länge jag tycker om mig själv så tycker jag det fungerar bra. Jag är iallafall mig själv och innan kunde jag själv störa mig på mig själv, men jag börjar acceptera mig mer och mer. Alla är inte felfria, så är det bara. Jag klarar mig fint med hur jag är nu. Jag mår bra nu. Jag klarar saker på egen hand nu. Jag är stark och jag ser framemot vad livet har att erbjuda längre fram. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0