Svar på tal

Isa:
Hejsan , bra och fin blogg! Jag har bara en fråga , har du varit på g / tillsammans med Damian ? Om ja , vad hände och hur länge var ni på g / tillsammans ? Kanske lite olämplig fråga iomed att du har kille men skulle vara snällt om du svarade på min fråga ! :) Pussar <3 hejsan, tack så jättemycket! ja, jag har varit på g med damian och det som hände var att vi bara bråkade hela tiden, tillslut så tröttnade vi båda men ändå efter varje gång så hittade vi tillbaka till varandra. men sista gången vi var på g så bråkade vi extremt mycket och vi båda bestämde oss för att inte vara något mer än vänner. det var bådas beslut och vi gick ifrån varandra som vänner och hur länge vi höll på och såna saker vet jag inte riktigt, men vi har säkert varit på g över 50 gånger. 
 
 
Olvie:
får man frågor när du ej ens har frågestund? =) jadå!
isåfall har jag några frågor ?
1. hur länge har du o din kille varit tillsammans ? snart 4 månader

2. kände du och din kille varann innan ni blev tillsammans ? ja
3. har du blivit tillsammans med nån som du inte ens var vän med först utan ni blev direkt tillsammans eller på g ? haha ja, det har hänt

4. han harley , vad betydde han för dig ? tänker inte svara på fler frågor om honom
5. vad gör du just nu ? rökar och lyssnar på musik
6. du är sjukt fin =) ingen fråga men ändå aw, tack så mycket!
7. när var senast du festa ? nån gång i november tror jag :(
8. du skrev nyligen i ett inlägg att du ville festa , menar du att din kille håller dig så hårt så du ej får festa utan du måste vara med han istället ? jag tror att det var ganska många som tog det fel, det var absolut inte så jag menade, jag är hellre med min pojkvän än festar, men nån gång kan det vara skönt att dra ut med sina vänner och festa
9. kan man få kontakt med dig på nåt vis ? yes, skriv till mig på facebooj olvie :)
10. är det sant att du har slått evelina ? haha ja det är sant :)

kram

 

 


Kommentarer
Postat av: Olvie

får man frågor när du ej ens har frågestund? =)
isåfall har jag några frågor ?
1. hur länge har du o din kille varit tillsammans ?
2. kände du och din kille varann innan ni blev tillsammans ?
3. har du blivit tillsammans med nån som du inte ens var vän med först utan ni blev direkt tillsammans eller på g ?
4. han harley , vad betydde han för dig ?
5. vad gör du just nu ?
6. du är sjukt fin =) ingen fråga men ändå
7. när var senast du festa ?
8. du skrev nyligen i ett inlägg att du ville festa , menar du att din kille håller dig så hårt så du ej får festa utan du måste vara med han istället ?
9. kan man få kontakt med dig på nåt vis ?
10. är det sant att du har slått evelina ?

kram

2013-05-03 @ 11:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0