Sjuk :(

Har inte varit sjuk på hur länge som helst..feber, halsfluss, huvudvärk och ont i hela min kropp och att min fina älskling puttade in mig i ett träd gjorde inte det mycket bättre -.- jaja, i fredags kom filippa hem till mig sen mötte vi upp connie sen stack filippa hem vid halv 9 tiden. Jag och connie gick in och kolla film. Morgonen därefter åkte vi till vår sommarstuga. Vi sov där tills söndag och sen följde jag med connie hem, nu har han vaknat och ska till skolan medans jag ska ligga och sova bort hela dagen. Och alla andra dagar jag är sjuk..jippiii. Fast nä! Nu ska jag fortsätta knarka alla värktabletter, ni får ha det så bra pusshej! / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0