Sanning

Jag heter jill nilsson och jag kommer alltid att vara mig själv. Oavsett om du gillar mig eller inte. Falska vänner säger jag hejdå till direkt. Tänker inte ha såna i mitt liv. Mina riktiga vänner finns där för mig och ställer upp för mig, vilket jag gör desamma för dom.
 
Jag går inte i skolan och har inte gjort det på ett tag. Jag vet inte varför jag inte går tillbaka in i skolan. Jag hoppade av skolan pga att jag var skoltrött och att det var slagsmål om man kan kalla det så. 
 
Jag kan knappt hantera mitt humör. Jag kan vara hur glad som helst och sen andra stunden kan jag vara riktigt sur och sen kan det bara vända igen.
 
Jag älskar musik och kaksmet. Det är gott det. Min favorit mat är nog typ tacos eller kött och potatisgratäng.  Dock gillar jag inte soppa, fisk eller jordgubbssylt.
 
Att vara mig - jill, är härligt. Även om jag har gjort några små snesteg den senaste månaden så ser jag upp till nya tider och försöker vara den bättre jill istället för den sämre jill. Vilket jag tycker är bra. Tänker inte sitta och deppa pga misstag. Jag ser hellre framemot nya tider, nya kontakter och nya möjligheter helt enkelt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0