Naiv

Ey jag såg dig här om dan och jag tänkte på hur jag varit osmart, hur jag tänkte då, denna första gången när jag träffade dig och tänkte shit jag måste haffa dig och vi klickade direkt, vi var ett och två, du var riktig rude gal, jag var keff som inte såg att du hade mer än vad jag förväntat mig. Jag var keff som ej uppskattade dig och nu så är du med en annan tjej och tro mig jag förstår att du aldrig vill träffa mig mer och nu så chillar du nån annanstans jag tänker tänk om och jag kan inte släppa dig mer. Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra men sist jag såg dig så satt känslorna kvar.
 

Ja, hur kunde jag va så naiv
Ja, hur kunde jag va så naiv
Varför känner jag så här det förvånar mig
Och nu ångrar jag grovt att jag sårat dig
Ja, hur kunde jag va så naiv
Ja, hur kunde jag va så naiv

 

Ey, helt plötsligt är du tillbaks på ruta ett. Det går snabbt, det är inte svårt det är lätt ey, jag hade ditt hjärta i min hand men nu så är du någon annanstans, med en annan tjej. Helt plötsligt är jag ensam i min saknad. Det går snabbt från älska till hata och nu så vill jag ha dig tillbaka,men jag fick min chans, ey och nu ser jag dig med hon ibland och det gör mig galen men jag ler trots mitt hjärta är i brand och nu chillar du nån annanstans, jag skiter i så länge du är lycklig med hon. Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra men sist jag såg dig så satt känslorna kvar.

 

Ja, hur kunde jag va så naiv
Ja, hur kunde jag va så naiv
Varför känner jag så här det förvånar mig
Och nu ångrar jag grovt att jag sårat dig
Ja, hur kunde jag va så naiv
Ja, hur kunde jag va så naiv

 

Visste inte vad jag hade förrän du var gone du var helt ajaib, har aldrig sett någon likadan som dig, vad har du gjort med mig? Ey, jag kallar dig älskling, prins och du vet du var mitt allt men jag gjorde dig fel och bränt min chans hos dig. Vad har du gjort med mig? Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra men sist jag såg dig så satt känslorna kvar.

 

Ja, hur kunde jag va så naiv
Ja, hur kunde jag va så naiv
Varför känner jag så här det förvånar mig
Och nu ångrar jag grovt att jag sårat dig
Ja, hur kunde jag va så naiv
Ja, hur kunde jag va så naiv




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0