Jaja

Ibland så ångrar jag grovt att jag började lita på en person från första början. Till början känns det bra men tillslut när man har fått reda på mer och mer skit som personen har ljugit om så tappar man bara orken. Man slutar bry sig helt enkelt, man skiter fullständigt i vad den personen gör. Först om man får reda på en sak så gör det väl ont sådär, som typ ett skott i pannen haha, nej men..jag vet inte. Först reagerar man helt mongo sen tänker man efter och då är personen inte så betydelsefull som man trodde att den var. Men ändå håller man kvar personen så pass länge för att man hoppas på en förändring men det sker aldrig.
 

Jag vaknade vid halv åtta idag. Kollade lite tv och sånt gick jag och satte mig vid datan. Idag händer väl inte så mycket. Ska dra ut och röka och sen efter det så ska jag gå in och duscha sen ska jag sminka mig och såna saker, typ brist på annat eller nånting. Snart är det sån beach handboll på gröningen med flera olika skolor och jag vet fortfarande inte om jag ska dra dit eller inte. På ett sätt är det ju kul att vara där och träffa såna som man inte har träffat på ett tag osv, men sen är det sinnessjukt tråkigt också. Förra året så var jag där med emma och vi hade riktigt roligt där. Men det var nog bara för att jag var där med henne. Vi gick runt och mobba alla folk som vi störde oss på typ haha. Ni bara "ja men asså det låter hur kul som helst typ omg bror!" haha nej men vi letade upp massor med snygga killar också ;) trevligt trevligt! Sen skulle vi träffa viktor så gick vi i typ flera timmar bara för att möta honom..wooooaw det trodde ni inte om mig va?! Men nu ska jag ut och röka, hörs / j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0