Ett ganska långt inlägg

Har fått lite fler läsare, har ingen aning om hur men det kan faktiskt kvitta! Ni som är nya och vill veta saker om mig, antingen kan ni bläddra tillbaka i mina arkiv eller så kan jag skriva det här.
 
Jag heter jill nilsson, men kallas jill zekiris. Jill nilsson är den jag egentligen är. Den bråkiga, oförskämda, bortskämda och otacksamma mig. Jill zekiris, där försöker jag vara en bättre människa, som tänker på andra före mig själv. Där jag försöker undvika bråk så mycket som möjligt. Haha, låter som jag är helt schitzofren förfan, men så är det inte haha.
 
Jag har adhd, vilket gör att jag har riktiga jävla humörsväningar och kort stubin och är väldigt hyper all the time typ. Det är inte sån jobbig-hyperaktiv utan mer, ja jag vet inte..det är svårt att förklara men jag tror att ni förstår ändå.
 
Jag går inte i skolan och har inte gjort det på 1 år typ. Anledningen till det är att jag var med i slagsmål, jag fick inte ens gå hem från skolan själv för att min lärare var rädd för att jag skulle gå på den tjejen igen. Jag fick stanna hemma några dagar pga det. Sen gick jag tillbaka in i skolan och sen när jag väl var där så var det riktigt tråkigt. Så jag sket i skolan och stack hem istället och sen började det med att jag stannade hemma några dagar, dagarna blev till veckor, veckor blev till månader och månader blev till år. Jag ska börja i 9an nästa år. Jag har tur som inte behöver gå om.
 
Jag har varit riktigt bråkig, jag försöker ändra mig, men det är inte alltid så lätt när det finns ganska många horungar som är spända så in i helvete över internet/telefon osv, sen i verkligheten kan dom inte ens säga ett skit av det dom har sagt när dom inte stod framför mig.
 
Jag har haft några seriösa förhållanden. Ett var med en kille som hette izac pivac som bodde längre upp i gatan där jag bodde. Vi var tillsammans ungefär 7 månader kanske? Något sånt var det. Sen var det en kille som hette adin sejdíc, vi träffades på bolmsö 2011. Det höll ungefär två månader bara. Sen efter det var den en kille som bodde i åstorp och hette harley. Inget jag egentligen vill minnas, men detta är min blogg och jag skriver vad jag vill och vill ni veta så får ni ju det såklart. Men jag och harley hade träffats i ungefär 4 månader och under dom månaderna så var vi på g, efter dom månaderna blev vi tillsammans..det höll inte så länge pga några saker som jag väljer att inte ta upp här med respekt till honom. Efter det så blev jag tillsammans med en kille som heter connie, som jag fortfarande är tillsammans med sen 5 månader tillbaka. Vi har det bra tillsammans med några bråk då och då, men alla bråkar och så är det bara. 
 
Jag har många fina och närma vänner. En av dom bästa är emma hellmann. Jag vet inte var jag och hon står just nu, vi har inte snackat på ett tag men det får väl jag ta tag i. Vi har också bråkat en hel del, men vi löser det oftast ganska fort. Jag skulle aldrig kunna tänka mig nånting utan henne. Det är liksom henne jag kan göra allting med, berätta allting för och vara helt cp för hon är minst lika cp som mig om inte mer haha. Emma är nog den enda tjejen som jag faktiskt kommer överens med. Sen har jag min kusin denise, som är så mycket mer än bara en kusin till mig. Hon är även min bästavän. Hon finns alltid där och ställer upp. Sen har jag massor med killvänner, eller ja..hade om man kan säga så. Jag har tyvärr tappat kontakten med dom flesta pga att jag skaffade kille, men det är ju sånt man får räkna med. Riktiga vänner skulle aldrig ha lämnat, dom skulle typ sagt "go for it" eller nånting sånt haha. Sen har jag även haft vänner som jag inte är vän med idag och det är mitt fel. Då kom den där lilla jill nilsson in och börja störa sig på saker och ting och gjorde sig ovänner med dom. Jag har sagt förlåt för det jag gjorde mot dom, mer än så kan jag inte säga, vill dom mig något får dom komma till mig. 
 
Jag är beronde av mitt utseende. Jag kan inte gå utan smink. Jag måste sminka mig även om jag bara ska vara hemma. Bara jag ser bra ut så skiter jag i vad jag har på mig. Jag kan gå ut i ett par joggingbyxor och något linne med håret i en toffs (haha stavning?) men bara om jag är sminkad. Jag plattar mitt hår minst 5 gånger om dagen. Oftast iallafall. Ibland finns det såna dagar då jag tycker att jag själv ser bra ut, sen finns det dagar då jag bara vill slå in speglen för att jag tycker att jag är så satans ful just då. 
 
Det var väl det, om ni vill veta något mer så är det bara att kommentera och fråga :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Skriv vad som hände med han Harley ? Du kan inte säga A och sen inte B ! :P

2013-05-24 @ 11:39:59
Postat av: Kilian

Vad jag har hört så har du kallats Brizzo innan ? :)

2013-05-24 @ 11:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0