Jag älskar dig

Om världen delas vill jag vara vid dig sida, det hugger i hjärtat när jag ser dig lida. Alla andra får tycka vad dom vill om dig, det är dig jag vill ha som min pojkvän. Somliga tycker jag borde göra slut, men aldrig att jag lämnar dig. Du är mitt allt, mitt liv. Även om du är en idiot, en stor jävla idiot så kan jag vara en jävla stor idiot jag med..båda två har sina fel. Kom ihåg en sak, Jag älskar dig för den du är. Jag älskar allting med dig. Du får aldrig tvivla på att jag inte älskar dig, för det gör jag, så otroligt mycket. Att inte ha dig hos mig nu, under en hel vecka, det gör ont. Det är du som gör att jag vaknar med ett leende på läpparna, det är du som får mig att må bra, utan dig finns det ingen lycka kvar. Även om jag kan vara dålig, kan behandla dig fel, så får du aldrig glömma min kärlek till dig, hur mycket jag älskar dig, jag är så jävla glad att jag har dig. Jag hatar när vi bråkar, det är det värsta som finns, du får aldrig lämna mig, för ärligt talat, jag vet inte vad jag skulle vara utan dig. Ingen har någonsin fått mig att må så här bra, jag är så tusen gånger lyckligare med dig, jag kan sitta här i evigheter och förklara hur bra du är, för mina ord för dig tar aldrig slut, dom bara forsätter och fortsätter, det är precis som varje gång du inte är nära mig då lever jag inte, det är bara du som kan få mitt hjärta att slå snabbare och långsammare på samma gång. Min kärlek till dig går inte att förklara, när jag låg ner så tog du upp mig och du gjorde så att jag insåg vad äkta kärlek innebar, och min äkta kärlek är du. 13/1-2013, jag älskar dig connie ♥

Kommentarer
Postat av: din älskling

älskar dig så sjukt mycket älskling, du är den som gör livet värt att leva, kommer aldrig lämna dig hjärtat, du är mitt allt, det gör ont att vara utan dig, allt är tömt när du inte är hos mig, den finns bara en för mig och det är du älskling, du är den enda som kan få mig åt känna såhär, du är den som visa mig avd äkta kärlek är och jag hatar oxå ör vi bråkar och tjaffsar men vi löser alltid det! finns inga ord som kan beskriva min kärlek till dig älskling! Du är den som får.mitt hjärta att slå! Utan dig finns inget jag! och du får aldrig tvivla på Mig när jag säger att jag älskar dig för det Gör jag verkligen! Och du köpa i över 1 år för mig utan att få något tillbaka, så nu tänker jag bevisa att jag älskar dig ch kommer alltid att göra! Tack för allt du gör.för mig älskling! Sitter ute 10 minusgrader i bara tjocktröja och jeans så kan knappt röra mina fingrar mer men jag älskar dig mest älskling! Du får aldrig lämna mig älskling för jag kommer aldrig lämna dig!

2013-03-30 @ 16:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0