Dåligt humör

Du springer runt som ingenting, förstår mig inte på dig om du tror att du är king. Vad fan gör du här och vad fan vill du mig? Hey vill du inte nåt så lämna mig ifred, okej? Skojar du med mig eller är du seriös? Se inte detta som förnedring det är bara vanlig fakta. Alla hatar dig för du är sämst och du är fucked up. Du driver med folk som inte gjort dig ett skit. Du är äcklig, sjuk och ditt IQ är ingenting. Lägg av nu, skärp till dig en gång för alla. Jag svär att en dag ska jag få dig att falla. Du behöver lite hjälp kom hit'så ska vi se vad jag och mina girls kan göra åt det. Du behöver födas om, du föddes fan sjuk. Du är konstig, cp och ful. Vad är det du inte fattar, är du trög eller vad? Har du ingenting att säga, så dra. Du har inget här att göra, du passar inte in. Ta ditt fula huvud, din mamma och försvinn. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0