Give your heart a break

Ibland finns det såna dagar då jag bara bryter ihop. Helt ärligt. Vet ni så mycket ett litet leende kan dölja? Hur många tårar som jag tvingar hålla tillbaka när jag är med någon? Så fort jag blir ensam orkar jag inte hålla tillbaka tårarna längre. Ibland vill jag bara att någon ska se att något är fel. Se att det leendet jag har varje dag inte alltid är äkta. Jag vill ha någon som kramar om mig och finns där och säger att allting kommer bli bra och verkligen mena det. Nu har jag den turen att jag har emma vid min sida. Men nu är det min tur att visa mig stark och finnas där för henne för jag vet att hon behöver mig mer än allt annat nu. Jag tänker vara där för henne, jag ska få mitt leende att vara äkta när jag är med henne. Jag kan inte vara svag längre. Jag ska vara tillräckligt stark för oss båda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0