#

Jag har väldigt svårt för att lita på folk. Det kvittar hur länge jag har känt dom. Man kan inte alltid lita på någon helt och hållet, för den du litar på litar även på någon annan och sen litar den på någon osv. Ja, ni förstår vad jag vill komma fram till? Även hur mycket jag vill kunna lita på mina närmaste vänner till 100% så går inte det. Jag kan berätta saker till dom, men inte såna saker som är en stor grej och nu kommer inte inte på ett exempel. Jag har haft en som har stått mig riktigt nära som jag har kunnat lita på helt och hållet. En enda person som jag har haft förtroende på och det var absolut inget jag ångrar för hon kunde verkligen hålla saker. Hon heter jasmine. Jag har berättat dom värsta och bästa sakerna för henne och det har aldrig kommit ut till någon annan. Hon är bäst när det gäller såna saker. Idag snackar vi inte för att man växer ifrån varandra, man förändras och man tröttnar väl helt enkelt på varandra. Ja ni vet, såna saker. Det var längesen jag berättade något som ni inte visste om mig och har varit dålig på att blogga på sistone så jag kunde lika bra göra någon sån här sak igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0