Be sure that you follow your heart

Jag tror säkert att alla verkligen har älskat en person riktigt mycket och när man förlorar den personen så vet man inte var man ska ta vägen. Man vet inte hur man ska gå vidare, om man ens kan gå vidare. Det är svårt att släppa taget om någon som man verkligen älskar. Tro mig, jag vet. Jag har bara varit kär på riktigt tre gånger i mitt liv. Men nu den senaste gången var det nog värre än dom andra gångerna. Jag blev tillsammans med en kille för att han påminde om mitt ex som jag fortfarande tyckte om, men jag intalade mig själv att han aldrig skulle komma tillbaka. Så jag skaffade en ny kille. Vi var tillsammans från och till i ungefär fyra månader. Men när jag minst anade det så skrev mitt ex till mig. Den känslan går inte att beskriva. Att bara se den personens namn på displayen..helt obeskrivlig känsla, ärligt. Jag visste inte om jag skulle svara honom, imed att jag hade kille. Men om jag inte svarade honom, så visste jag att jag skulle ångra mig sen. Så jag svarade. Jag sa inget till min kille som jag hade då. Han visste inte ens om att jag fortfarande saknade mitt ex och så skulle det förbli. Det gick några dagar och sen gjorde jag slut med min kille, jag gav aldrig honom en riktig förklaring och det hatar jag mig själv för än idag. Men jag träffade mitt ex osv. Vi blev tillsammans igen. Det funkade inte så bra. Så det tog slut mellan oss igen och det blev ännu svårare för mig sen. Men jag försökte skita i det. Jag gick tillbaka till den killen jag hade innan mitt ex skrev till mig. Dum som jag var så gjorde jag samma misstag igen. Den killen jag hade då, tyckte verkligen om mig och ärligt så trodde jag att det killen tyckte om mig mer än vad jag tyckte om honom. Denna killen som jag snackar om nu, som jag hade innan mitt ex började skriva till mig kan vi kalla "h" men när vi började bråka och jag var nära på att förlora han helt och hållet så insåg jag att jag faktiskt tyckte om honom mer än vad jag trodde. Vissa säger att man inte vet vad man har förrens man förlorar det, men sanningen är att man vet precis vad man hade. Men iallafall, tillbaka till känslorna. Även om någon man älskar inte älskar någon tillbaka så kan man inte låta bli att fortfarande bry sig om personen. Även hur mycket man vill sluta bry sig så går det inte. Man ser och hör saker som påminner en om denna killen som man älskar hela tiden. Saker och ting som påminner en om han går inte att undvika. Det är så det är. Jag är väldigt tacksam över att jag har världens finaste och bästavän emma som har hjälpt mig genom allt killdrama. Utan henne skulle jag nog ha spårat ut helt totalt. Jag är så glad över att jag har henne. Hon har hjälpt mig genom allting. Hon finns alltid där och stöttar mig. Oavsett vad det gäller. Jag vet inte varför jag skrev allt detta, men jag var tvungen att få ut det nånstans. Ha en bra kväll. Jag ska dricka redbull och drunkna i mina egna tårar. / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0