Smile until your face hurts

Hejsan. Jag gör inte så mycket just nu. Smsar med lite härligt folk och kollar på "gossip girl" som är asbra. Jag kanske ska träffa emma senare. Men nu ska jag gå in och duscha. Vi kör på en liten "gossip girl" hälsning (bara dom som tittar på serien som fattar haha) you know you love me, xoxo gossip girl. Hahaha, duktigt omogen jag kände mig där och jag vet att när emma kommer läsa detta kommer hon sitta och dö inombords av skratt haha. Ha det så bra så länge, pusshej! / j


Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHAHA! JAG DOOG! HAHA, SÅG ATT DU SKRIVIT DE I MITT BLOCK! ;)) Och allt annat skit vi/du skrev.... dog smått på lektionen. HAHA!
ÄLKAR DIG ALLRA MEST!

Svar: Haha
Jill Nilsson

2012-09-20 @ 16:07:50
URL: http://hellmanns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0