Shit happends, i mean look at your face

Shulululul! Ska snart in och duscha, sen ska jag se om jag hittar på något efter. Är ganska trött. Och det var säkert sjunde gången mamma kom in och ställde sig vid min dörr och bara kollade. Haha efterbliven. Men iallafall, tror att jag ska gå till skolan imorgon. Får se om jag orkar och vill. Annars sticker jag till harley och hämtar mina saker och reder ut saker med honom. Får se om jag orkar. Men över till något annat. Jag älskar min mamma så otroligt mycket. Oavsett om jag säger att jag hatar henne och har en kass attityd mot henne som har hänt många gånger så älskar jag henne ändå. Hon har alltid ställt upp för mig. Oavsett vad jag har gjort. Jag har fått mina utbrott, sparkat, slått och skrikit på henne. Men ändå efter allting jag har gjort mot henne så har hon funnits där. Bara för det så får ni en "fin" bild på min mamma. Gullig jag känner mig som skrev om min mamma, höhö. Pusshej! / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0