Paaaniiik!!

Herregud!! Skulle precis lägga mig, så bara ser jag en skitstor spindel krypa precis utanför min dörr, riktigt ofräscht och sjukt jävla äckligt! Min största fobi är spindlar, jag klarar inte av dom! Jag blir helt hysterisk och börjar skrika och gråta och massa skit. Så nu har jag tagit en sko och slängt på jävlen! Tog en dammsugare också så den kan ha begravning där. Spindeljävel. Vafan existerar såna saker för? Usch! Har suttit och skrikit och gråtit i flera minuter nu. Tagit på mig flera kläder och några täcken och ska sitta upp och sova. Fyfan vad äcklad jag är! Jaja, godnatt och sov gott för det är något som jag inte kommer göra idag! / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0