I'm lost without you

Hejsan. Some crazy stuff happend yesterday. Så jag stack hem från harley. Skulle egentligen sova där, men eftersom saker hände så blev det inte så. Everything is fucked up right now. Vafan skriver jag på engelska för? Är jag efterbliven eller? Haha. Kom hem nån gång efter två på natten. Gick och la mig direkt för att sova bort det som hände. Om man kan uttrycka det så? Ville helt enkelt att den dagen inte skulle existera. Så nu är mitt smink hos harley och hans jacka hos mig. Hur ska jag klara mig utan smink? Får be mamma att köra mig till familia så jag kan handla nytt smink där. Sen thaimat efter det. Eftersom jag har världens bästa mamma så kommer hon förmodligen att gå med på det. Känner inte för att åka till harley just idag och hämta mina saker. Men jag vaknade iallafall precis. Fortfarande trött, men kan inte sova bort hela dagen även om jag skulle ha velat det. Ha en bra dag. Pusshej! / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0