I can't take this anymore

Jag är trött på denna känslan. Hur kan jag? Jag försökte. Jag försökte hålla tillbaka. Men jag klarade inte det. Fan ta mig. Jag har gjort det igen. Jag har fallit för din vän. Jag kunde inte sluta titta på honom. Han är så fin. Fan, vad håller jag på med? Jag är kär i min "killes" vän. Jävla mig. Detta får bara inte vara sant. Hur kan jag göra en sån dum sak? Man kan inte bestämma över sina känslor, det vet jag. Men att bli kär i min "killes" vän är bara för mycket. Jag måste lämna honom. För han andra. Jag vill det. Men jag kan inte. Hur framstår jag som person nu? Kär i en annan. Detta suger. Hur fan ska jag göra? Jag klarar inte detta mer. Fuck fuck fuck!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0