I can not stop looking at you

Hejsan, har inte gjort så mycket idag. Har varit hemma från skolan idag. Så ska bara stanna inne idag. Jag har absolut ingenting att göra nu. Smsar lite med fina folk, inget mer. Kände bara att jag var tvungen till att göra ett inlägg. Har börjat blogga från mobilen nu och har gjort det dom senaste dagarna. Därför det har blivit bättre uppdatering osv. En sak som hände igår fick mig att bli så överdrivet glad och lycklig, jag kan inte beskriva i ord hur glad jag var. Är så klart fortfarande det. Det var nog det bästa som kunde hända. Men nu ska jag fortsätta smsa, sen ska jag nog hitta på något istället för att ligga inne hela dagen. Ha det så bra! / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0