Crazy in love

Hejsan! Skulle haft en mysig helg med mitt fina hjärta men så blev det inte. För han ska iväg. Till ekebo -.- men jag litar på honom att han inte ska göra något med någon annan. Jag vet att han inte är sån. Han ska dra dit med christopher. En asbra kille. Han skulle aldrig låta harley göra något med nån annan osv. Men åh, fuck det nu! Jag litar på han! Imorgon ska jag till familia med min fina mamma. Ska handla ny jacka och sånt. Brukar låna älsklings jacka men den är alldeles för stor för mig. Den slutar under mina knä, haha. Men den är mysig och luktar bara han ;$ tycker om han mest i hela världen. Nu ska jag fortsätta spela xbox med min lillebror. Hejdå snyggingar ;) / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0