Blow me one last kiss

Hej mina fina läsare, har precis kommit hem från harley. Sov över där med jasmine och david. Vi var först ute och lite sånt, sen stack vi hem till harley och kollade lite film. Mysigt. Vi somnade nån gång vid sju imorse och jag och jasmine vaknade redan vid elva tiden. Vi sov i typ fyra timmar, haha nog drygt? Harley och david sov nog till tolv eller något sånt. Så jag och jasmine gjorde v oss och senare kom johannes, tim och någon annan kille. Riktigt roliga och fina killar! Vi satt för det mesta och prata lite och sånt. Sen stack jag och jasmine hem, tråkigt nog. Och nu sitter jag hemma och gör inte så mycket. Hejdå! :) / j

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0