Shaaaa

Hejsan. I torsdags så träffade jag elin. Vi stack till åstorp. Gjorde inte så mycket där. Sen sov jag hos henne. Jag följde med henne till skolan i fredags. Efter det så stack vi hem till henne, gjorde v oss och sen tog vi bussen till ängelholm. Drack lite där. Sen mötte vi upp tim och efter det stack vi till strövelstorp. Vi stack till david, blev lite bråk och massa skit. Ni vet, alkohol och bråk. Sen efter vi hade varit där så stack tim hem till gg och jag och elin gick hem till johan. Sen stack vi hem. Jag trillade på min trappa när jag kom hem också. Smidigt? Ni får lite bilder på det nu. Jag gör ett inlägg efter detta inlägget också. Så berättar jag vad jag gjorde igår till idag ;) och nej jag kan inte göra det i samma inlägg för kommer bli helt fucked up med bilderna isåfall ;) pusshej! / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0