I will never hurt you again

Shaaaa! Gör inte så mycket just nu. Smsar med söta folk ;$ hihi. Men tim är sötast av alla, heeeh. Om ni ville veta en sak så är jag singel nu. Grymt va? Helt ärligt så bryr jag mig inte. Skönt att vara singel faktiskt. På fredag tror jag att jag ska på "fest" hos karolis. Sen på lördag ska jag träffa finaste tim och sova hos honom. Och vet ni? Jag kommer säkert inte träffa emma på hela jävla veckan. Det suger. Så spark i hennes huvud. Nu ska jag springa upp och ner i trappan och hoppas på att jag trillar. Nej men, nu ska jag göra v mig och sen kanske jag ska träffa robert. Om inte, så drar jag nog hem till pontus och kollar på sons of anarchy ;) höhö. Pusshej! / j 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0