I do what the fuck i want with my life

Tjaaaa! Blev på ganska dåligt humör igår kväll. Så gick ut en runda på kvällen och snackade i telefon med basira som fick mig på så mycket bättre humör. Jag ska faktiskt till skolan imorgon, tro det eller ej! Haha. Första gången på typ nån månad tror jag? Har bara skitit i den och gjort lite som jag själv har velat. Dumt nog. Säkert något som jag kommer ångra senare. Men jaja. Då har jag bara mig själv att skylla helt enkelt så tycker alla andra kan ta och skita i det. Eftersom detta är min blogg så tänker jag vara helt öppen. I juli så blev jag tillsammans med mitt ex igen ju (connie) och det varade ett tag. Sen tog det slut och jag blev tillsammans med en kille som heter harley. Som jag fortfarande är tillsammans med..men det känns inte riktigt rätt för det är så mycket som har hänt. Han fyller det där tomrummet som connie har lämnat efter sig. Jag menar absolut inte att jag inte gillar harley för det gör jag. Han är typ tjugohundra huvud längre än mig. Älskar killar som är längre än vad jag är om ni ville veta det. Men det är såklart inte bara det! Han är fin från insidan till utsidan. Men connie var min första största kärlek om man säger och uttrycker det så. Vi har varit tillsammans och gjort slut sen juni 2011. Säkert några som undrar hur vi träffades. Jo det var såhär att det var beach handboll på gröningen. Det var upp till var och en skola att delta. Min skola deltog och jag var inte med. Så jag och några andra sprang rundor och kollade på andra skolor och kollade när dom spelade. Och då ser jag en skitsnygg kille som spelar. Svarta skjorts och vit t-shirt. Han gick på kunskapsskolan i landskrona, det var det enda jag visste (bara för att det stod det på hans tröja) sen skulle jag hem och jag tänkte bara på den här killen hela tiden. Sen loggade jag in på facebook haha och då var det någon som hade lagt upp bilder från beach handbollen och då var denna snygga killen taggad i bilder där. Så jag lägger till han som vän såklart och det var så vi började snacka. Typ "hej, såg dig på beach handbollen idag..du är verkligen jättefin!" "tack detsamma, här ta mitt nummer så smsar vi istället" sen efter det träffades vi några gånger och sen så blev vi tillsammans. Det var väl så allting började helt enkelt. Sen hur jag träffade harley var att jag och emma var i åstorp och hade ingenting att göra. Så ser vi tre killar. Och eftersom jag är som jag är så ropar jag till dom killarna att dom skulle komma. Dom gjorde det och sen slutade det med att jag fick ena killens nummer (harleys) vi började smsa, vi träffades mer och mer. Och ja, resten kan ni nog räkna ut själva. Visst har jag haft fler förhållande än bara connie och harley men inte lika "seriösa" om man säger så. Då fick ni veta lite om det. Nu ska jag försöka sova. Godnatt! :) / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0