You'll think of me

Kass uppdatering, jag vet. Men har inte orkat, har varit med emma dom senaste dagarna. Har haft kul, som alltid! Igår drog vi till åstorp, varför vet jag inte. Helt dött var det. Så vi gick rundor lite, cpa oss som vanligt. Sen var det några killar längre fram, och störd som jag är så skriker jag typ "kom hit" eller nåt, mest för skojs skull då alltså. Men dom tog det visst seriöst, så dom kom. Och emma bara stod där och skratta, så jag visste inte vad jag skulle säga så jag började skratta också. Haha, sen stack vi till nån skola med dom. Deras namn var harley, david och johan. Haha, fast enligt emma så likande david nån martin, så vi kallade han martin. Och harley var en kopia av connie, och johan var en kopia av han där cody simpson, så det fick bli deras smeknamn! Vi var ute med dom några timmar, sen fick dom följa oss till tåget. Eller..jag fick TVINGA dom med oss till tåget, sen kom vi på att tåget gick 01.12 istället för typ tjugo i ett, så vi var på stationen i typ nån halvtimme med dom. Snackade och skrattade och hade det väldigt trevligt ;) sen sa dom att det var typ "åstorps festival" eller vafan det nu var, att det var den idag alltså. Så vi ska träffa dom idag, och va där med dom. Så vi var tvunga att få harleys nummer, så vi kunde bestämma med dom och så, och jaaaaa. Så blev det! Så nu ska jag göra v mig, sen dra dit med emma. Sen efter på kvällen ska jag in till landskrona för att träffa julia. Har faktiskt saknat det mongot. Så ja, stannar där några dagar. Sen vet jag inte vad som händer.
 
 
PUSSHEJ / J
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0