She can fuck you good, but i can fuck you better

Har precis varit ute och sprungit i ungefär tjugo minuter, var rastlös och att gå ut och springa är nog den bästa lösningen tycker jag. Efter det så gick jag ut och spela fotboll med min bror, och jag börjar få tillbaka intresset för fotboll igen, and i just love it! Vi åkte hem tidigare än vad vi egentligen skulle från vår "sommarstuga" som ligger i ysby som jag har glömt att nämna, men nu vet ni det iallafall. Och skönt var det iallafall, regna bara där ändå. Men nu är jag hemma igen. Tror denise ska sova hos mig idag, så vi ska bara kolla film. Ska försöka få med henne ut att jogga lite, och spela lite fotboll ;) Måste även ta nya bilder, så får fixa det nån dag nästa vecka. Men jag skriver lite senare om nåt roligare händer, ha det så bra! Hejdå.
Fick bli en bild från google sålänge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0