Gästbloggar!

Hej alla jills fina läsare! Mitt namn är emma och jag är jills bästavän. Just nu är jag nere hos min moster i Sjöbo där jag även firat midsommar. Det har varit riktigt mysigt att vara här nere men imorgon ska jag hem. Och då ska jag äntligen få träffa min fina jill! Ska sova hemma hos henne och ha det allmänt mysigt. precis som alltid. tänkte egentligen inte sitta och skriva en massa tråkigt om vad jag hittat på och sånt där utan jag vill skriva lite om jill. eller ja, till jill. Jag har känt jill sådär jätte länge, första gången vi träffades så bara klickade det sådär direkt. Vi skrattade en massa och hade en himla massa saker att prata om, det var inte sådär tyst och pinsamt. Sedan den dagen har jag och jill varit som plåster på varandra. haha! Visst bråkar vi och sånt där ibland men det gör väl alla? Dessutom så skulle jag inte klara mig en längre stund utan jill för hon är mitt allt. min andra halva. Jag har/har haft många nära vänner som känt som om dem är hela mitt liv. som om dem är mina bästavänner. Men när jag träffade jill så förstod jag verkligen vad en bästavän var. Det lärde hon mig. Jag kan känna mig bekväm i mångas sällskap och sådär men när jag är med jill så kan jag verkligen vara mig själv utan att skämmas. Jag skiter i hur jag ser ut, vad jag gör eller säger. Jag är verkligen överlycklig över att ha hittat jill, för utan henne hade jag inte vetat vad äkta vänskap är och jag hade absolut inte varit så glad som jag är idag! Hon gör mina dagar så mycket bättre och roligare! Den dagen jill inte vill vara min vän mer, så kommer min värld rasa. Själv kan jag svära på mitt liv att jag aldrig någonsin kommer lämna henne. Jag tänker stå vid hennes sida i alla lägen. ovs. Jag kan sitta här och skriva hur mycket som helst för det finns så mycket bra saker att säga om jill. Men jag måste tyvärr och lägga mig då jag ska upp jätte tidigt imorgon. Men jill, du ska veta att jag älskar dig allra mest av allt. Du är allt för mig, precis allt. Skulle aldrig klara mig utan dig finaste. Du är världens underbaraste människa. Och den som sårar jill eller gör henne illa kan fan göra sig redo för helvetet. skojar inte. All denna underbara vänskapen började egentligen med en dålig händelse (haha, jill du vet nog vad jag tänker på. v.) men slutade med det allra bästa jag kunnat tänka mig.
Vill ni läsa min blogg så hittar ni mig på nattstad.se/emmahellmann
sov gott alla jills underbara läsare. puss.
och jag bjuder på en 'normal' bild på mig. höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0