Finally!

Som ni säkert ser nu så är allting klart, och jag blev jättenöjd. Tack så jättemycket milla ♥
Så nu ska jag börja blogga vanligt om man säger så, varje dag som jag kan. Men problemet är bara att imorgon ska jag iväg till vår sommarstuga med familjen och kusinerna och så, och då kommer jag inte ha något internet där så där kan jag inte blogga. Eller så kan jag låna min mammas mobil? ;) Men det löser vi säkert på något sätt, annars vet ni ju anledningen till varför. Kan iallafall berätta vad jag har gjort idag? Denise (min kusin) som hos mig idag, och sover hos mig just nu också. Hon har redan somnat, så nu sitter jag här själv. Imorse när vi vaknade så var det riktigt varmt ute, riktigt skönt väder att vakna till. Solen bara lös genom fönstret och gardinerna, så mysigt! Så det blev att byta om till badkläder direkt och gå ut och bada. Sen bada vi några timmar, sen gick vi ut och spela fotboll. Kolla även lite på min lillebror när han körde cross. Sen har vi faktiskt inte gjort så mycket mer. Men jag skriver mer imorgon när jag har vaknat, om jag hinner. För vi ska åka dit vid två tiden, och jag ska upp klockan nio bara för jag och denise ska träffa irak och ali! Så vad gör man inte för dom underbara killarna? Och anledningen till varför jag går upp nio är för vi ska träffa dom vid elva, och jag tar nog två timmar på ett ungefär att göra v mig. Kände att det blev massa "siffror" nu, haha. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0