You will never come back to me

Ska till vår sommarstuga imorgon (typ, dör så tråkigt) har verkligen inte lust. Men denise ska med, så då blir det iallafall roligare! Ska sova där en dag, sen på måndag ska jag förmodligen träffa nelly, om jag inte ska träffa henne så ska jag träffa moa. Det ska bli kul iallafall, oavsett vem jag ska träffa. Fan vad jag saknar min fina ****** har inte träffat han på jättelänge nu. Åh, gör ont så mycket jag saknar honom! Vill bara vara hos honom nu. Ni bara kbry, jag bara spark i ert huvud. Nej men, let's be serious! Eller..why so serious? Äh orkar inte, haha. Just nu snackar jag med lite gulligt folk på facebook. Och jag hade faktiskt ett liv innan nån jävel bad mig att skaffa facebook. Men jag är typ trött nu och vill bara sova, så ska faktiskt gå och göra det. Coolt va? Imorgon kan jag skriva innan vi åker, och sen om jag hinner så kan jag lägga in några bilder på mig som har gått under åren, hur mycket jag har förändrats. Får höra hela tiden att jag har förändrats som fan, både personligheten och utseendet. Men något jag får höra dagligen, varje gång jag träffar någon är "så lik du är din mamma!" och från vissa "så lik du är din pappa!" men bara för det, så ska ni få en bild på min mamma och en på min pappa. Tror inte man ser likheten mellan mig och min pappa, eller mig och min mamma på bilder. En  annan sak om man ser oss i verkligheten brevid varandra, om ni fattar vad jag menar? Kände att jag knappt kommer någonstans här i detta inlägget, så ja haha. 
Min mamma.
Och min pappa!
 
Förlåt för lite dåliga och suddiga bilder kanske, men orkar inte leta igenom alla bilder nu så det fick bli dom första bilderna jag hittade för tillfället. Men nu vet ni hur mina föräldrar ser ut iallafall! Inte för att jag tror att ni bryr er, men japp. Vi hörs imorgon sötnosar :) ha det bra sålänge! / j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0