You only want me when i'm taken

Heeeeeeejsan, vaknade för ett litet tag sen bara. Imorgon ska jag till familia. Och ska träffa harley där, saknar honom faktiskt. Jag ska snart ut och träffa denise lite, vad vi gör vet jag inte. Kanske kan få denise att spela lite fotboll med mig eller något? Min storebror har inte varit hemma på jättelänge, enligt mig själv iallafall haha. Han sover hos sin tjej, och jag trodde ALDRIG att jag skulle säga detta..men jag saknar faktiskt honom! Kunde alltid ta ut min ilska på honom, haha. Shit, låter som han är borta föralltid när jag skriver så? Men jaja, ska träffa denise nu. Kommer två gamla bilder på mig och min storebror också! Ha det så bra sålänge, så hörs vi kanske sen hejdå / j
Min bror, jag och min älskade pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0