You are still in my dreams

Vaknade precis, duktigt. Orkar inte göra v mig idag, vi ska ju till vår sommarstuga..och jag menar, hur många snygga finns det där egentligen? Kanske fiskarna i vattnet, eller korna på ängarna. Och jag vet att det låter jävligt bondigt men tro mig, det är det också! Fan, bondigt liv är långt ifrån min livsstil :( i hate it, åh! Kill me. Men jag får väl försöka vara så glad som möjligt och ha humöret uppe iallafall! Ska tänka på min fina ****** som jag önska att jag var hos nu. Saknar honom bara mer och mer! Fuckfuckfuck. Eller kanske på vad som händer nästa helg? Wiiihh! Så kanske tiden går fortare? Och min storebror ska inte ens med så jag kunde stannat hemma med honom men då blir det HUS I HELVETE! Vi kan liksom inte vara under samma tak i typ fem minuter? Och jag är helt seriös nu. Man vet aldrig vad vi kan göra när vi börjar bråka, kasta morötter på varandra, låsa ute varandra över natten. Eller okej..det är jag som kastar saker och låser han ute, men ändå. Så jag vill ju helst inte vara hemma med honom. Men nu ska jag eh, jag vet inte själv faktiskt.
Jag och min bror för längesen, när vi spelade fotboll..men eftersom jag är så jävla smart, så råka jag göra något med bilderna så våra ben och bollen försvann, höhöhö. Och kolla så grymt biffig jag är, liknar värsta björnen! Ha det fint sålänge, kanske skriver från mobilen sen. Haha cya / "björnen"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0