My heart belongs to you

Hej alla fina och fula, som ni säkert såg så gjorde min fina pojkvän ett inlägg innan, och det var bara för att jag inte orkade och var ute och solade med denise och jag vet att uppdateringen här är kass, men jag ska bättra mig. Jag lovar! Dom två senaste dagarna har jag bara varit med connie. Vi typ vaknade, stack till stationen och mötte upp sebbe sen drog vi till åstorp och träffa min fina filippa. Sen var vi där hela dagen, sen stack vi hem. Tror vi somnade ganska fort, sen så fick jag följa min fina till stationen för han skulle dra och jobba. Så nu känns det tomt utan honom. Imorgon drar vi till tosselilla, vi ska upp redan klockan åtta för att vi ska åka vid nio, och jag och denise måste göra v oss. Sen efter det, ska jag möta upp emma och sen drar jag och hon till landskrona och träffar connie. Sen sover vi där (tror jag?) men nu ska vi göra nåt, men vi hörs senare kanske..om inte, så ber jag bara connie att skriva igen haha ;) pusshej! / j

Kommentarer
Postat av: denise

Är du och connie tsm igen?
isånnafall okejj..

Svar: vi var, tog slut igår
Jill Nilsson

2012-07-26 @ 18:52:01
URL: http://www.ssmurff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0