Lär känna mig bättre

Först sextiofem frågor, sen sanningar osv..
SEXTIOFEM FRÅGOR:
1. Sover du i din bh? - nej
2. Gillar du killar eller tjejer? - killar
3. Tycker du om drama? - haha ibland :D
4. Är du en tjejig tjej? - eh ja
5. Är du lång? - ja sådär
6. Hatar du någon? - yes
7. Gillar du någon? - ja
8. Har du kille? - nope
9. Gillar du halloween? - nej, hatar det
10. Tror du på gud? - hahaha nej!
11. Var är den konstigaste platsen du sovit på? - ett bord
12. Har någon rört/klappat din rumpa under de senaste 24 timmarn? - yes
13. Vem är din allra bästavän? - nelly
14. Kallar du någon med deras efternamn? - ja
VA ÄRLIG:
16. Vilken är färgen på bh:n du har på dig? - rosa
17. Gillar du mera mörk eller ljus håriga killar? - båda
18. Är du arg på en kille just nu? - ja
19. Har du en ovän? - yes
20. Har du någonsin haft ditt hjärta krossat? - japp..
21. Har du någongång tänkt på att plastik-operera dig? - absolut inte!
22. Gillar du ditt liv? - love it
23. Har du någonsin hoppat i en pool med kläderna på? - yes
24. Har du mera vänner som är tjejer eller killar? - mer killar
25. Hur länge har du haft facebook? - 3 år typ
26. Har du någonsin slått en kille? - en gång ja :D
27. Vad är du rädd för? - åska och blixtrar ;$
28. Har du någonsin gråtit dig själv till sömns? - yes
29. Har du någonsin haft svårt att få någon ur dina tankar? - yes
30. Är du kär just nu? - ja typ
31. Har du någonsin haft en bra känsla om något? - klart
32. Önskar du att du var äldre än vad du är? - neeeej
33. Saknar du någon just nu? - alldeles för mycket
34. Vem sms:ade du senast med? - h ♥
DEN HÄR KILLEN ELLER DEN DÄR KILLEN:
35. Cowboy eller gangster? - gangster ofc
36. Ansikte eller kropp? - båda
37. Söt eller sexig? - båda ;)
38. Kontaktlinser eller glasögon? - spelar absolut ingen roll
DU SJÄLV:
39. Kajal eller mascara? mascara
40. Rosa eller svart? - rosa
41. Pumps or flats? - pumps
42. Kjolar eller byxor? - byxor
43. Sockor eller leggins? - leggings
44. Tröjor eller jackor? - det beror på vilket väder det är
45. Klackar eller sneakers? - båda
46. Rakt eller lockigt hår? - platt
47. Vitt eller svart? - vitt
48. Smoothies eller latte? - inget av det
49. Diet eller vanlig läsk? - vetefan
50. Vatten eller saft? - saft ;$
51. Pärlor eller diamanter? - lika fult båda två
52. Justin Bieber eller Cody Simpson? - om jag måste välja, så justin bieber
53. Ipod eller mobiltelefon? - mobil!
54. Vänner eller familj? - båda
55. Läppglans eller läppstift? - inget av det
56. Manikyr eller pedikyr? - manikyr
57. Linnen eller t-shirts? - linnen
58. Stora eller små solglasögon? - vet inte
59. Solglasögon eller plånböcker? - solglasögon
I EN KILLE:
60. Rolig eller seriös? - mest rolig
61. Romantisk eller våghals? - båda? ;)
62. Mörka ögon eller ljusa ögon? - kvittar
63. Långt eller kort hår? - typ lite kort och lite långt :D
64. Lockigt eller rakt hår? - vet inte, mest rakt kanske?
65. Ishockey spelare eller fotbollsspelare? - fotbollsspelare
 
Fem sanningar om dig själv:
1. jag har fortfarande känslor för mitt x
2. jag blir lätt sur
3. jag är alltid mig själv, kvittar vem jag är med
4. jag älskar fotboll
5. jag älskar killar som är längre än mig, hihi
 
Fem saker du hatar:
1. båtar
2. åska
3. blixtrar
4. äckliga små djur
5. haha fötter
 
Fem personer du saknar:
1. connie
2. harley
3. david
4. johan
5. paris
 
 Det var väl det. Jag skriver kanske senare ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0