Jag är inte kaxig, jag har bara en personlighet som du inte kan hantera

Hej alla snyggingar, jag och emma kom precis hem från helsingborgs festivalen. Det var faktiskt skit roligt! Såg många man kände och sånt. Haha, när vi stod i kön till extreme fly så bara känner jag igen en kille som fan, så jag var tvungen att fråga om det var han. Och han bara ja och sånt, sen så sa jag att det var jag som var jill och ni skulle sett hans min, haha! Så jävla gullig. Så vi gick lite med han och hans kompis jakob. Imorgon så drar jag och emma till festivalen igen. Nu ska jag ut och bada i min pool, är så jävla het! Het..fattar ni, vavava? ;) nej men, är skit varm så vi hörs imorgon, puss på alla fina! / j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0