I'm to hot for you

Ganska ego rubrik, men who cares? Not me ;) jag vaknade nästan precis, och som vanligt så kollar jag alltid mobilen. Då hade jag fått jättesöta sms! Blir alltid glad när jag får såna fina sms, tack mina fina hjärtan ♥ Idag ska jag till nelly, stannar där tills på ondag. Vi ska dra till familia, sen ska vi nog bara gå runt i hyllinge lite. Jag snacka med david igår om att han, harley och johan skulle komma dit. Men david pallade inte, men ska försöka övertala honom. Hihi, saknar ju dom jättemycket! Och hur mysigt är det inte att träffa personer man saknar? Men jag ska snart in i duschen, sen ska jag sminka mig och platta mitt hår. Så det tar kanske tre timmar? Duscha en timme, sminka mig i en timme och platta håret en timme. Typ, sooo me. Men ja, jag skriver kanske senare! Och eftersom jag har världens allrabästavän, så får jag säkert låna hennes mobil sen och blogga från, för min funkar inte att blogga med, och det suger. Men får försöka fixa det, ska ju uppdatera så mycket jag kan. Igår låg jag bara och tänkte på hur jävla bra jag har det faktiskt. Jag har så underbara vänner som alltid ställer upp, som jag alltid kan vara mig själv med. Sen har jag ju världens bästa harley också. Jag har en helt underbar familj. Haha, värsta "deep talk" nu! Nej men, ganska skönt att bara ligga och tänka på allt man har i livet. Sen om man gämför med andra, som man verkligen inte tycker om, som det går dåligt för glädjer faktiskt mig. Kan faktiskt inte hjälpa det, haha. Men jag njuter riktigt av att se folk som det går dåligt för (personer jag inte gillar som jag skrev där uppe) det är nog det bästa jag vet. Något av det bästa jag vet iallafall.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0