I'll never stop caring, but if you decide to push me away, i'll go. Yes im cold as ice, i just show love ones, not twice

Om du tror att jag kommer att komma tillbaka till dig, så tror du fel. Du har fått dina chanser och jag har fått mina. Om det är såhär det är, så passar vi helt enkelt inte. Och då kanske det är bäst för oss båda att vi inte ska ha nån kontakt alls överhuvudtaget. Känslorna kanske kommer tillbaka, men då ska jag hålla fast vid mina ord. Jag kommer inte att komma tillbaka! Oavsett vad du säger eller gör, så kommer jag inte falla igen. När jag var med dig trodde jag att jag mådde bra men nu när jag tänker efter så gjorde jag nog inte det. Jag tar inte killar före mina vänner, det ska du ha jävligt klart för dig. Jag har aldrig gjort och jag tänker aldrig göra det. Så du kan sluta försöka. Jag vill inte ha dig, inte igen. Lev du ditt liv så lever jag mitt. Det kanske kommer att bli svårt att gå förbi dig utan att säga hej eller något sånt, men det kommer bli bättre. Jag kommer att glömma dig, tro det eller ej men det kommer jag. Du tror att du kan komma tillbaka när du vill och att jag ska stå där med öppna armar och ta emot dig. Det kanske var så då, men nu är det inte det längre. Jag har insett att du faktiskt inte betyder så himla mycket för mig. Du var mitt allt en gång i tiden, men det var då och nu är nu. Jag vill inte ha med dig att göra längre och det hoppas jag att du har förståelse för. Allt har ett slut, vissa har ett lyckligt slut och vissa inte. Vad vi hade för slut vet jag inte. Även om vi släpper varandra nu, så vet jag att du kommer att tänka på mig. Du kommer att sakna mig nån dag och jag kommer att sakna dig och då kommer vi säkert ångra allt som vi sagt till varandra. Men just nu så står jag fast vid det jag har sagt och jag menar allt, precis allt jag har sagt till dig. Du har säkert menat allt du har sagt till mig också, men för mig känns det inte så. När det var vi, så trodde jag inte att det skulle vara något stopp. Men det var det, och det är där vi står nu. Du var min andra halva som betydde mest för mig. Någon annan kommer att ta din plats, tro mig. Jag kan inte säga att jag hatar dig, för det gör jag inte fast att jag vill göra det. Jag kan heller inte säga att jag älskar dig för det gör jag inte. Jag vet inte hur jag känner för dig längre. Efter allt du har sagt och gjort, så är det svårt att hata och älska dig. Du var underbar, men saker förändrade dig. Förlåt om jag har sårat dig. Jag kommer tänka tillbaka till våra minnen. Innan trodde jag inte att jag skulle klara mig utan dig, men kolla på mig nu. Jag klarar mig hur bra som helst. Jag har mina underbara och fina vänner som jag kan prata med allt om. Det är dom som jag behöver för att klara mig. Jag behöver inte dig, för du var bara en kille för mig. En kille som jag trodde att jag älskade mer än vad jag faktiskt gjorde. Så ha ett bra liv, vi ses och hörs i dina drömmar. / j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0