I know you want me

Heeeeejsan alla fina! Förlåt för jag inte har bloggat, men har haft så mycket att göra så jag har inte tänkt på att blogga direkt. Men jag har varit med bästavän i flera dagar, hon åkte hem nästan precis för hon skulle till doktorn imorgon. Men hon kommer imorgon igen iallafall! Vi har varit i hasslarp, sen har vi åkt till stan och träffat hampus och moa. Och sen åkte vi till DR och var där ett tag, sen åkte vi in till stan igen. Sen stack jag och nelly hem, och moa och hampus stack hem. Jag och nelly tog tåget till påarp direkt, var ute lite. Träffade lite folk och så. Och ja, det var väl det? Hörs snart igen, pusshej ♥ / j
Älskar dig allra bästavän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0