He killing me softly and i'm still falling

Har ni haft den känslan när man har varit tillsammans med en kille, och det enda man tänker på är den personen? Man gör slut, fast man har fortfarande kvar känslorna och man kan verkligen inte få ut killen ur ens tankar? Killen skiter i vilket, är en jävla idiot mot en? Men man kan ändå inte sluta älska den personen, fast att man verkligen vill det? (många frågetecken det blev nu, haha men skit i det!) Jag har det, och jag kan verkligen inte sluta tänka på han, fast jag vill inte gilla han mer. Jag vill bara glömma han, allt vi hade och allt vi gjorde. Jag vill kunna gå vidare, ha ny kille utan att jag tänker på honom. Jag vill kunna va med min nya kille utan att tänka på min gamla! Fan, det är jobbigt att känna så. När ska man nånsin komma över en person man verkligen ville dela allt med? Detta suger. Varje dag innan jag går och lägger mig, är det han jag tänker på. Varje dag jag vaknar är han det första jag tänker på. Varje gång jag är med någon, är det han jag tänker på. Jag tänker på han hela tiden helt enkelt. Men, jag vet att det finns många andra där ute. Men jag kommer över honom någon dag. Tiden läker alla sår! Eller vad det nu är man säger. Kanske lite tråkigt inlägg, men var bara tvungen att skriva ut mina tankar. Det handlar om mitt x..(som börjar på c, mer behöver ni inte veta)

 
 Till något helt annat, har ni lagt märkte till hur jävla snygg zac efron (killen på sista bilden) är? Damn, när du ser ut som honom så ring mig! Tack och hej ♥ / j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0