Angående mig och connie..

Många som undrar om jag och connie har blivit tillsammans igen, och ja det har vi. Eller ja, vi blev det den 23, och det höll bara några dagar, för när vi väl var tillsammans så kände jag att mina känslor hade försvunnit helt enkelt. Så vi förblev vänner istället. Men visst saknar jag att vakna upp brevid honom och hans fina leende. Men jag tror vi gick för fort fram helt enkelt. Men vi får se hur det blir senare mellan oss. Men vi är iallafall vänner, och det är ju huvudsaken än så länge. Men jag älskar fortfarande honom, men ändå inte. Jag vet inte vad det är med mig. När jag inte kunde få honom så var mina känslor helt överstyr, nu när jag väl kan få honom så känner jag inte likadant. Mina känslor går upp och ner helt enkelt.
Så svar till dig min fina denise, nej jag och connie är inte tillsammans längre, men vi var det igår. Men vi får se hur det blir, puss och kram snygging, och alla andra fina läsare! / j
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0