Talking shit is the only thing you do, but if i had a dick, you would have been the first thing that blew me, bitch

Hejhejhejheeeeej! Har inte kunnat blogga för bloggsidan har varit helt fucked up. Igår tittade jag på asmånga avsnitt på "the vampire diaries" asså manneeeen, jag är helt fast i det! Haha. Och om nån av damon och stefan (ian somerhalder och paul wesley heter dom på riktigt) börjar gråta så sitter jag själv och gråter. Dom är så snyggaaaa :( Iallafall, jag vaknade precis och ska duscha snart och efter det ska jag kolla på fler avsnitt på "the vampire diaries" ehehehehhhh ;$ ni får några bilder på damon och stefan hihi. Dom är vampyrer i den serien "the vampire diaries" och det gör dom mycket snyggare för det är sexigt när dom bits haha ;$ den svarthåriga är damon (ian) och den lite ljusare i håret är stefan (paul) och enligt mig är damon snyggast hihi. Pusshej! / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0