She's my bestfriend, break her heart and i'll break your face

Hej snyggingar eller nåt sånt, igår passa vi emmas bror. Så söt han är skojar inte! Iallafall sen tog vi faktiskt taxi hem, typ hatar att åka taxi, obehagligt fan. Men det var en gullig liten gubbe som körde men ändå. Vi kom hem nån gång efter 03.00 tror jag? Sen somna vi lite efter 7 eller nåt sånt. Och nu har emma stuckit för att jag gjorde en ninjaspark i hennes huvud. Haha nej men, hon skulle till stan och fixa en sak. Hon kommer snart igen och då ska hon få fler sparkar i huvudet. Men det är bara kärleks sparkar ändå. Haha. Nu ska jag städa mitt rum. Naken. Sugen? Nej men seriöst. Vi hörs, haaiijdooo! / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0