Old memories hurts

Sitter och kollar igenom några månaders gamla inlägg på min blogg. Som i juli, då när jag var tillsammans med connie och han loggade in på min blogg och skrev två inlägg. Fan. Varför ska saker som är så bra gå så snett? Och varför kan man inte alltid låtsas som att allting är bra? Retligt. Jaja, det är väl så livet är. Ingenting är rättvist. Visst saknar jag honom då och då, men samtidigt är jag glad över att inte ha honom i mitt liv mer. Och sen var det några inlägg när jag skrev om harley. Jag kommer ihåg när jag var hemma hos harley varje dag och sov där. Jag och harley var nästan tillsammans i fyra månader sammanlagt. Och det jobbigaste av allt är nog att man aldrig har kontakt med sina ex. Man kan knappt inte ens vara vänner efter att man har gjort slut. Egentligen, om man var vänner innan man blev tillsammans varför kan man då inte vara det efter att man har varit tillsammans? 
 
Nu ska jag gå in och duscha och sen ska jag dra med min bror och handla dricka, vill ha redbull. Hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0