You don't deserve me

Hej alla fina och fula, har precis kommit hem från åstorp. Var där med emma och denise, vi träffade harley och david en stund. Ville bara säga att jag fick en riktigt ful kommentar innan. Om att emma var dum i huvudet osv och personen som hade skrivit den var anonym, såklart. Så du som kommenterade som inte vågar stå för vem du är, dra åt helvete och gå inte in på min blogg mer. Jävla idiot. Om du inte vågar skriva ditt namn så borde du inte skriva en sån kommentar iheller. Offer, spark i ditt face eller något sånt i den stilen. Inte så svårt att få tag i din IP adress. Jag kommer få reda på vem du är. Bråka med mig, fine. Men att du går på mina vänner? Och speciellt min bästavän, där går du över gränsen och det ska du ha jävligt klart för dig. Så dra åt helvete och kommentera inte mer. Okej? Till alla er andra som läser min blogg, som faktiskt kommenterar snälla saker och sånt, ni är guldvärda! Och en stor ursäkt till er för ett litet tråkigt och argt inlägg. Nu ska jag gå och lägga mig i sängen, smsa lite och sen sova. Cyaaa! / j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0