People change, things go wrong, shit happens but life goes on

Hej mina fina läsare! Kom precis hem, har varit ute lite med emma. Vi snackade och sånt. Det behövdes verkligen. Hon har så bra svar till saker. Jag har tappat lusten helt för skolan. Har funderat på att hoppa av skolan. Men då kommer jag förmodligen ångra mig senare. Men jag är så less på skolan! Orkar inte, vill inte. Hatar det. Finns inget värre än att gå till skolan. In på lektion. Rast. Lektion. Lektion. Lektion. Rast. Lektion. Lektion. Lektion. Rast. Slut. Nästa dag, samma igen. Samma jävla skit! Men idag (eller ja, igår får det ju bli för klockan är över tolv) så fyllde jag år. Jag fick en iphone 4s vit av mamma, men den hade tydligen inte kommit än. Så den kommer om två dagar ungefär. Sen skulle jag få några såna skal till iphonen av mormor och morfar. Sen pengar av farmor och farfar osv, orkar inte säga allt. Har inte fått allt ens. Av emma fick jag en jättefin navelpiercing och hon har beställt en svart tungpiercing och en tröja till mig. Vad för tröja säger hon inte än. Tungpiercingen och tröjan har inte kommit än, så jag får vänta och se höhö. Senare vid elva på dagen ska jag hem till min fina och efterlängtade vän jenny som jag inte har träffat på flera år. Vi var alltid när min pappa bodde i mörarp, för jag och jenny var grannar då. Så nu har vi äntligen fått upp kontakten igen och ska träffas. Jag sover där också. Mysigt faktiskt. Vi får väl se vad vi hittar på för något. Har alltid lika kul med den tjejen! Men jag ska upp tidigt imorgon, så jag ska nog lägga mig nu. Hörs imorgon, pusshej! / j
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0