Jag är som luft för dig, alltså behöver du mig för att kunna överleva

Hej, är inte på världens bästa humör. Men jag skriver ändå. Vill först bara börja med att jag har världens underbaraste och finaste kille damian. Vet inte vad jag skulle ha gjort utan honom. Han är helt underbar. Tycker om han så fruktansvärt mycket. Måste börja visa det mer. Han förtjänar det bästa. Iallafall, igår åkte jag till min pappa och sov där. Fick gå upp vid åtta tiden imorse. Sminka mig och sånt, sen stack jag till jenny. Vi drog direkt till bussen, satt och flippa lite där. Framme vid knutan, drog direkt upp till båtarna. Åkte över till danmark och sen tåg till bakken. Var där. Åkte alla karuseller. Åkte faktiskt uppskjutet också för första gången haha ;$ var där några timmar och sen hem igen. Vi har tagit lite bilder och sånt som jag kanske lägger upp sen. Sen stack jag till pappa en runda igen efter vi hade kommit hem. Sen var jag där en stund och sen stack jag hem till mamma. Hände lite saker. Nu sitter jag bara här och funderar på saker och ting. Damian är bäst och jag tycker om han mest i hela världen. Puss på er! / j
Damian är finast. Visst är han? Och han är bara min.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0