If you told me to jump, i'd take the fall

Chaaa, har precis kommit hem från jenny. Jag åkte dit igår och stannade tills idag. När jag dit så typ gick vi rundor lite, senare på kvällen träffade vi moa och linnea. Vi gick runt lite på raus, sen satte vi oss och snackade lite. Om killar såklart. Sen stack dom och jag och jenny stack hem till henne och spelade playstation och wii. Sen lekte jag lite med hennes ipad också, heh. Sen kollade på breaking dawn och the hunger games. Jättebra filmer faktiskt! Sen idag så stack vi in till stan en runda för jenny skulle klippa sig. Sen hem igen, käka och sånt och sen stack vi till min pappa (som bor två hus ifrån jenny, haha) var där en stund och snacka och sånt. Sen stack jag och jenny och spelade fotboll med bastian och alex. Bastian och alex är min pappas frus barn. Haha, det var riktigt kul! Sen stack vi till jenny och var lite med hennes gulliga kaniner, hihi. Sen stack jag hem. På lördag ska jag och jenny till bakken iallafall. Kände att det blev lite många "och" i detta inlägget? Haha. Jag skriver vad vi gör och sånt ovanför bilderna, som vanligt. Men vi hörs kanske sen, puss! / j
Jenny ♥
Vi träffade moa och linnea, satt och snacka typ
Sen hem och spelade, orkade inte ta nån bild när vi kollade film så blev bara en bild på när vi spelade playstation, hihi

Spelade wii

Lekte lite med hennes ipad

Detta åt vi till filmen, popcorn och nutella..så jävla gott!
Jenny när vi kollade film
Stack till min pappa, men han ville inte va med på bild, men tog en på han ändå men han vände precis huvudet..wääh :(
Var med hennes kaniner ett litet tag
Hahaha, tror jenny har varit lite för mycket med kaninerna..eller med mig? Nä, skyller på kaninerna
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0