Hey boy? Fuck you!

Sitter och väntar på att emma ska komma hit, sen drar vi till åstorp tror jag. Är inte riktigt säker. Emma sov iallafall här inatt, men hon stack innan för hon skulle göra en sak hemma. Men jag och emma var typ ute och sånt, sen stack vi till pistachia och handlade och sen hem igen. Var ute ännu mer, sen hem till mig och då ritade vi överallt i hela mitt rum och på varandra och på emmas tröja osv. Ja, det är sånt vi brukar göra! Vi är lite efterblivna om man säger så hihi. Ni kan få några bilder från dom senaste dagarna! Och det var innan jag och emma färgade vårt hår mööörkt. Skriver vad vi gjorde och sånt över bilderna.
Nån gång på festivalen när vi åkte nån karusell, haha

Vi var och käkade på en pizzeria i stan och sen kom han som jobbade där fram till oss och frågade om vi kunde skriva på sån skylt till honom och om vi gjorde det så skulle vi få vars en gratis kebab och en dricka, och bäst som vi är så gör vi det. Haha!

Tog en "fika" på pistachia

Jätte suddig bild från tåget när vi var påväg hem, men tror ni ser vem som är vem ändå? ;)

Sen ritade vi lite på några bänkar :D
Sen så hittade vi en sån ful liten mus hemma hos emma, haha

Sen tog vi det lite lugnt hemma hos mig

Sen ritade jag på emmas tröja, hihi


Imorse orkade vi inte göra frukost, så vi tog lite nötter och godis istället :D


Min sjukt snygga vägg ;)
Och min sexiga gaderob ;)
Hörs sen alla snyggingar, hejdå! / j
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0