If it were not for you I would not be where I am today

Fyller ju år idag, så precis en minut över tolv får jag ett sms från emma:
"Grattis på födelsedagen mitt fina hjärta! Jag hoppas du får världens bästa födelsedag! Jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig, du finns alltid där när jag behöver dig och du ska veta att jag alltid kommer finnas där för dig vad som än händer. Du betyder allt för mig, precis allt. Jag älskar dig mest allra mest allrabästavän! <3" Vet ni? Jag skulle aldrig ha klarat mig utan emma. Hon är det finaste jag har, hon förstår mig precis som ingen annan gör och jag kan vara hur störd, retlig och envis som helst och hon bara skrattar åt mig. Vi har alltid lika roligt och visst bråkar vi och så, men vi klarar inte oss utan varandra i en dag ens. Jag älskar dig mest emma och det kommer jag alltid att göra! Pusshej / j
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0