Everytime we're touching, every time we're kissing, you're the one i Imagine

Är hemma nu och har precis lagt över bilderna som jag tog från helgen med emma, så bara för det får ni alla bilder på vad vi gjorde istället, orkar inte skriva allt. Men skriver lite om vad vi gjorde över bilderna, som vanligt.
Vi kollade på flera avsnitt "gossip girl"
Och sen åt vi sån kycklingrulle (?)
Sen efter det så spelade vi gta (grand theft auto) har video på när vi spelar också, men lägg upp det senare för jag orkar inte ladda över videorna nu
Sen åt vi mc donalds, haha ovanligt eller? Nej inte direkt ;)
Vi stack till ica och handlade saker till tacos som vi skulle äta på kvällen
Senare på kvällen när vi väl gjorde tacos, emma är nya per morberg haha ;)
Sen kollade vi ännu mer "gossip girl"
Nästa dag så åkte vi in till stan, och där åt vi thaimat haha, vi låter som värsta tjockisarna :(
En bild på emmas ring som jag har köpt till henne, riktigt snäll jag känner mig! ;)
Sen har jag inte fotat mer (a)
Hörs senare, cya! / j
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0